  • Data: 2010-07-02 17:33:48
    Temat: Re: eurobank w Policach-kpi sobie z klientów
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Wasilewski" i0l4tt$btc$...@n...task.gda.pl

    > Ano wydumany.

    > 1. zobacz gdzie są Police (bo to jednak drugi skraj Polski i mozesz nie wiedzieć),

    Jest ich cała masa w Polsce. :)

    > 2. zobacz ile jest placówek eurobanku w Szczecinie,
    > 3. zobacz ile jest km. z Polic do Szczecina,
    > 4. zobacz: http://police.pl/pcms.aspx?cid=231 ile linii autobusowych i to miejskich
    kursuje z Polic do Szczecina.

    Dobre do sygnaturki, ale nie wiem, jak wyrazić w kilku słowach. :)

    > Problem jest typu: Jak z Sopotu dojechać do Gdyni.

    Oczywiście, jeśli to te Police, można uznać, że nie jest to zabór
    mienia, ale na pewno nie jest to wydumany problem. :) Czy ten
    człowiek ma jeździć za bankiem jak nie przymierzając panienka
    za ukochanym, ;) którego traci? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Właśnie piszę z Centrum miasta... Miastowego HotSpotu niemal nie ruszam.
    Korzystam z gościnności Esperanto Cafe. :) Jakiś przechodzący człowiek
    rozpoznał we mnie kogoś, kto wczoraj występował na estradzie w czasie
    spotkania wyborców z Kaczyńskim. :) HotSpot miastowy niby dobrze ,,nadaje'',
    ale jakoś nie mam na niego ochoty. :) Po uruchomieniu IE, powinna zgłosić
    się strona miastowa -- do logowania. Nie zgłasza się niestety. :) Po co
    czynić takie utrudnienia? :)