eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankieurobank w Policach-kpi sobie z klientówRe: eurobank w Policach-kpi sobie z klientów
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: eurobank w Policach-kpi sobie z klientów
    Date: Fri, 2 Jul 2010 19:38:11 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 39
    Message-ID: <i0l8cn$jls$2@inews.gazeta.pl>
    References: <i0keu0$f9u$1@inews.gazeta.pl> <x...@p...fixed>
    <i0klfp$a3k$1@inews.gazeta.pl> <i0l510$6h0$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: afsk5.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1278092503 20156 178.42.218.5 (2 Jul 2010 17:41:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Jul 2010 17:41:43 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='Moj Eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:531088
    [ ukryj nagłówki ]


    <k...@N...gazeta.pl> i0l510$6h0$...@i...gazeta.pl

    > Jednocześnie informujemy, że jeżeli jest Pan niezadowolony z oferty lub
    > obsługi w Euro Banku istnieje możliwość złożenia reklamacji.

    Dobrze, że nie napisał jakoś tak:

    > Jednocześnie informujemy, że jeżeli jest Pan niezadowolony z oferty lub
    + obsługi w Euro Banku istnieje możliwość złożenia rezygnacji.


    > Reklamacje można złożyć w następujący sposób:
    > 1) listownie na adres centrali: EuroBank S.A.
    > ul. Św. Mikołaja 72
    > 50-126 Wrocław
    > 2) poprzez e-mail: i...@e...pl
    > 3) telefonicznie pod numerem telefonu 19000. Centrum Obsługi Klienta czynne
    > jest przez 7 dni w tygodniu w godzinach 08:00 - 23:00
    > 4) w placówce Banku
    > 5) poprzez pocztę wewnętrzną serwisu eurobank online.

    > W reklamacji prosimy o sprecyzowanie problemu i ewentualne sformułowanie
    > swoich oczekiwań i roszczeń, a także o zawarcie danych kontaktowych (numeru
    > telefonu bądź adresu korespondencyjnego, imię i nazwisko, numer PESEL). Każda
    > reklamacja jest rozpatrywana maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych, a o jej

    Co więcej -- rozpatrywana jest/bywa wielokrotnie. :)

    > wyniku zostanie Pan poinformowany telefonicznie bądź drogą listowną.

    Po prostu -- EuroBank. :) Problem wychowania ludzi. Problem [nie]odpowiedzialności.
    :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1