  • Data: 2003-10-07 13:05:00
    Temat: Re: eurobank = zdzierobank
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bd <b...@W...pl> napisał(a):

    > rozmaiwam o tym, co jest teraz. teraz jest jedynym i nie powinien byc platny.

    Nie jest jedynym bo głowę daję że możesz za darmo sprawdzić saldo u operatora.
    A bankomaty pewnie będą głównie (albo wyłącznie) przy oddziałach więc różnica
    niewielka.

    > bank moze zarabiac, ja mu tego nie bronie ale niech zarabia kiedy od niego
    > cos kupuje a nie kiedy ide po swoje.

    To może podejdź do tego odwrotnie - może to Ty powienieneś być szczęśliwy że
    bank Ci daje możliwość bezpiecznego przechowywania pieniędzy a nie bank że Ty
    mu je łaskawie przekażesz?
    Sprawdzenie salda to usługa jak każda inna i nie wiem czemu uważasz że powinna
    być za darmo. Dla Ciebie stanowi ona miminum, dla innego takim minimum będzie
    przelew, dla innego nie awizowana wypłata 100 kzl itd. Nie mierz wszystkich
    swoją miarką.

    > bardzo proste ale rownie proste jest to, iz moge wyrazic zdumienie,
    > dezaprobate i niechec do tego typu praktyk.

    Przecież nikt Ci tego nie zabrania. Ty wyrażasz swoje zdumienie, ja Ci
    przedstawiam swoje zdanie itd. Na tym chyba polegają newsy?

    pzdr
    konlin