    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [eurobank] zmiana TOiP
    Date: Wed, 6 Jan 2010 23:27:26 +0100

    "MarekZ" hi2ms5$qlc$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > A może to nowa metoda? :)

    > Będziemy zmieniać TOiP 50 razy na rok, dodając przecinki i ładniejsze rubryczki. A
    jak już wszyscy przestaną się tym interesować i
    > sprawdzać to przywalimy konkretne zmiany. I nikt nam nie powie, że nie
    informowaliśmy. :)

    Konto online za free pod warunkiem wpłacenia tam 800 złotych w pierwszej
    połowie miesiąca. ;) Dowolnie duża wpłata dokonana w drugiej połowie
    miesiąca nie zwalnia z miesięcznej opłaty za prowadzenie tego konta. :)

    Podsłuchane rozmowy w placówce Eurobanku:

    -- Czy nadal wpłacenie 800 złotych zwalnia z opłaty
    miesięcznej za prowadzenie konta online?
    -- Tak, oczywiście. Nadal jest to 800 złotych

    -=-

    -- Czy nie uległa zmianie kwota 800 złotych zwalniająca
    z opłaty miesięcznej za prowadzenie konta online?
    -- Nie. Nadal jest to kwota 800 złotych.

    Najpierw będą reklamacje, rozpatrywane miesiącami, w oczekiwaniu
    rozradowanych klientów bezwzględnie uznające winę banku, później
    dopiero ludziska pojmą, gdzie (w którym szczególe) ukrył się diabeł
    pobierający opłatę miesięczną za prowadzenie konta online w majestacie
    regulaminu i umowy oraz tabeli opłat i prowizji...

    -=-

    BTW -- czy zlanie z oszczędnego na rozrzutne daje zwolnienie z tej opłaty?
    Jeśli przeleję w danym miesiącu z KO na online co najmniej 800 złotych,
    to nie zapłacę za konto w tym miesiącu? Kiedyś powiedziano mi w placówce,
    że musi to być wpłata gotówkowa lub przelew zewnętrzny, ale niedawno
    powiedziano mi w tej samej placówce, że może być także wewnętrzny
    przelew -- z któregoś z moich kont oszczędnościowych podczepionych
    do tego online... Gdzie jest prawda? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'