  • Data: 2009-11-18 19:52:51
    Temat: Re: eurobankowa windykacja
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    Tomek z Wawy <t...@t...pl> writes:

> [...]
    ku-czy-

    > Windykacja nie jest od głaskania po jajach tylko od egzekwowania
    > pieniędzy od osób zadłużonych, tu wskaźnikiem jest skuteczność tych
    > metod, jeśli jest wysoka to nie widzę większego problemu (pewnie
    > dlatego, że nigdy nic z żadnego banku nie pożyczyłem).

    Tylko, że tu facet twierdzi, że wysłał do banku pismo o problemach, a
    bank na niego z mordą. Jakoś to nie współgra z chórem rzeczników banków
    mówiących, żeby nie chować głowy w piasek w przypadku problemów z
    kredytem.

    Z drugiej strony spłacanie 200 PLN zamiast 1200 sugeruje poważniejsze
    problemy kredytobiorcy.
    Może bank mu zasugerował sprzedaż czegoś (np. samochodu), facet nie
    chciał i się zaczęło ...

    KJ

    --
    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.