eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiewentualne bankructwo Grecji Hiszpanii Portugalii Włoch Irlandii a banki w PL › Re: ewentualne bankructwo Grecji Hiszpanii Portugalii Włoch Irlandii a banki w PL
  • Data: 2011-07-18 09:42:59
    Temat: Re: ewentualne bankructwo Grecji Hiszpanii Portugalii Włoch Irlandii a banki w PL
    Od: Piotr <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam słabą wyobraźnię -- nie chcę chałupy na krechę. ;)
    > Mam dwa mieszkania i raczej chcę je uczynić przytulniejszymi, niż
    > kupować kolejne.

    Etyka troski kolego, nie kazdy tak ma. Sa ludzie, ktorych jedynym
    miejscem schronienia jest to mieszkanie na kredyt...i dla nich takie BFG
    (do czasu odbioru mieszkania oczywiscie) jest ratunkiem, przynajmniej
    teoretycznie.

    > Masz w głowie olej -- przeżyjesz bez względu na istnienie/nieistnienie BFG.
    > Brak Ci oleju -- zdechniesz z głodu, zimna, ciemności bez względu na
    > istnienie/nieistnienie BFG w czasie, gdy psy i koty innych ludzi będą
    > umierały w hospicjach, a zanim umrą -- będą obsługiwane przez fryzjerów,
    > masażystów, dietetyków itd...

    Znow - etyka troski. Olej w glowie, olejem - ale ci mniej zaradni tez
    sie musza jakos przepchnac, tez musza jakos zyc i wlasciwie twoim
    obowiazkiem jest dbac o slabszych, przynajmniej teoretycznie, takze
    kosztem wlasnym.

    To co proponujesz to 'survival of the fittest' - tak sie budowalo
    imperia kolonialne, brutalne zreszta.

    Tak chcialbys zyc? Tylko, ze - zauwaz - w takim swiecie, bez troski i
    bez zrozumienia, bez wspolczucia - kazdy jest ofiara...