eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiewentualne bankructwo Grecji Hiszpanii Portugalii Włoch Irlandii a banki w PL › Re: ewentualne bankructwo Grecji Hiszpanii Portugalii Włoch Irlandii a banki w PL
  • Data: 2011-07-19 01:49:45
    Temat: Re: ewentualne bankructwo Grecji Hiszpanii Portugalii Włoch Irlandii a banki w PL
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" j01dai$qhg$...@i...gazeta.pl

    > Mam:

    > astmę na tle alergii, alergię, pleśnie w mieszkaniu, brak dobrej wentylacji,
    > dużą wilgotność powietrza w mieszkaniu, reumatyzm, uszkodzenia kręgosłupa
    > co najmniej w dwóch miejscach, trzy wady wzroku (okulary zacząłem rościć,
    > gdy miałem pół roku), uszkodzony słuch, uszkodzenia w znacznej :) części
    > kości i stawów...

    Moim zdaniem zdecydowana większość krewniaków Ojca Założyciela żyjących wśród
    mnie pomarła z pragnienia. Ofensywę zamierzam kontynuować, a później zamierzam
    wystawić stałe straże i wartowników, aby mordować pleśnie, :) zanim zaczną się
    rozmnażać w moich granicach... Innym ciosem niedawno wyprowadzonym jest moje
    schudnięcie -- ważę około 67 kg, podczas gdy zimą ważyłem wraz z kożuchem
    ponad 10 kg więcej. :) Dla moich kości i stawów to zbawienne. :) Chcę utrzymać
    tę masę ciała jakiś czas (doprowadzić do stabilizacji na tym poziomie) po czym
    chcę zejść na 65 kg -- i tu pozostać na tak zwane stałe. :) Do tego odstawienie
    Diffumaxu i sięgnięcie po Telfexo -- to wszystko powinno zwrócić mi zdrowie?!
    To nie wszystko! W zanadrzu są zaplanowane kolejne (tym razem chyba poważne)
    ,,operacje wojenne''. :) Ubiegłoroczną wojnę prowadzoną przeciwko astmie -- wygrałem.
    Oczywiście nie oznacza to rezygnacji z leków, lekarzy, czy niemożliwości pojawienia
    się kolejnych ataków duszności, nawet ostrych...

    > Nie mam pracy. :)

    > Pomagałem innym, gdy byłem silny, zdrowy, młody, bogaty... W 2000 roku w 40 dni
    > wydałem 40 tysięcy złotych -- głownie nie na siebie. Nie były to wydatki typu:
    > samochód, garaż, telewizor czy choćby pralka... To były bieżące sprawy, zazwyczaj
    > nie moje... :)

    I to były zwykłe, przeciętne dni tamtego roku -- nie jakieś szczególne.
    Tyle w tamtym czasie wydawałem, z tym że szacuję, iż w ciągu roku nie
    wydałem więcej niż 200 tysięcy -- na tak zwane nic. :)

    > Gdy kilkanaście miesięcy później nie miałem pieniędzy na jedzenie -- moi
    > znajomi brodzili po kostki w złocie... Ich psy i koty obsługiwali fryzjerzy,
    > masażyści, dietetycy, neurolodzy... Ja siedziałem na podłodze -- pupile miały
    > swoje fotele, kanapy, obszerne kosze wiklinowe...

    Tu błąd -- OE coś zamienił na neurologów. W istocie kotka była leczona u urologów. :)
    (chyba bezskutecznie -- ale ZTCP leki były drogie, tyle tylko, że po znajomości
    wypisane na receptę tak, że niewiele kosztowały; aby było jasne -- kotkę leczono
    drogimi lekami przeznaczonymi dla ludzi, nie dla kotów)

    > Gdy mnie brakowało szmalu na lekarstwa -- kotki jadły tak drogie leki (na
    > receptę -- płaciło społeczeństwo) że dziś nie byłoby mnie na nie stać...

    > Inni zapalali światło kotom, aby mogły ,,poczytać'' -- mnie zakład
    > energetyczny wyłączył ESa i powiesił plombę...

    Piszę o różnych zwierzakach i różnych ludziach.
    Piszę prawdę. :)

    > Fakt -- po latach wielu żałuje dobijania mnie, bo teraz ja już nie mogę im pomagać.
    :)

    Kopania. Jerzy Kopania, profesor uniwersytetu. Tym profesorem został za czasów
    komuny.
    Oszukał mnie, okradł, doprowadził moje życie do ruiny. Człowiek bez zasad -- uważa,

    prawda nie istnieje nawet w definicji, nawet w dążeniach, nawet jako nieosiągalny
    ideał.
    Ateista -- pracuje jako profesor uniwersytetu w Katedrze Teologii Katolickiej. Uczy
    na
    uniwersytecie logiki, etyki, moralności -- wiary w Boga i w wartości ,,wyższe''. :)
    Podopieczny i protęgowany metropolity Edwarda Ozorowskiego, prywatnie -- raczej dobry
    znajomy białostockich duchownych wyższego szczebla, głownie tych, którzy są jaś
    powiązani z białostockim duszpasterstwem akademickim. Były dziekan wydziału, były
    poseł na sejm RP, były rektor uniwersytetu, rektor WSAP...

    Różnica pomiędzy nami jest taka, że ja wierzę w istnienie Boga -- Kopania nie
    wierzy. Dla mnie Bóg jest istotą rzeczywistego świata -- dla Kopani jest jak
    krasnoludek, o którym można pisać długie rozprawy, jednocześnie zdając sobie
    sprawę z jego (Boga) nieistnienia... Zapewne jest wiele innych różnic -- ja
    mam cierpliwość, potrafię czekać beznamiętnie, wytrwale, spokojnie...

    Gdy Kopania przed 20 laty wyjaśniał mi, iż ,,najważniejsze, aby płacili
    pieniądze'' -- łudziłem się tym, że to jedynie słowa. Dziś wiem o tym,
    że oszukiwałem samego siebie. :)

    -=-

    Wiele razy zarzucałem Bogu opieszałość -- po jakimś czasie uznawałem tempo
    wydarzeń za optymalne. :) Tylko z metodami Boga trudno mi zazwyczaj godzić
    się -- dlatego proszę Go o swoistą obojętność wobec tego, co następuje, :)
    tak abym nie rozpaczał z powodu tego, co spotyka moich wrogów... :)

    -=-

    Uwierz mi [lub nie] -- wystarczy odsunąć od władzy ludzi pokroju Kopani, aby
    ,,biednych'' zabrakło wśród nas -- tak jak wystarczy osuszyć pomieszczenie,
    aby żyjące w nim pleśnie zdechły na dobre... ,,Opiekowanie'', ,,troskanie'',
    ,,współczucie'' i inne głupoty nie będą miały miejsca, gdy zabraknie ,,pleśni''
    typu ,,Kopania u władzy''. :) Idą wybory -- warto pomyśleć o tym, aby ,,za
    sterami'' nie zasiadali hipokryci, bezbożnicy, złodzieje itp. szumowiny... :)

    Ja nie oddam swego głosu na tego, kto jasno i wyraźnie, na dodatek publicznie,
    nie powie, że należy oddać mi moją władność a Kopanię rozliczyć z tego, co robił. :)
    Setki lat temu uznano w tym dziwnym kraju, że nie można puszczać płazem przestępstw
    tylko dlatego, że popełniane są przez ,,szlachtę''. Tamta Rzeczypospolita upadła.
    Ciekawe, co będzie z państwem, które uznaje się dziedzicem tamtego -- RON. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'