eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[finał] Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?Re: [finał] Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 09 Sep 2011 11:15:34 +0200
    From: cyklista <c...@k...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:5.0) Gecko/20110706 Firefox/5.0
    SeaMonkey/2.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [finał] Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    References: <j4644e$odh$1@inews.gazeta.pl> <j4aqnf$mb2$1@kushnir.sileman>
    <j4cf61$qt0$3@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <j4cf61$qt0$3@inews.gazeta.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Antivirus: avast! (VPS 110908-2, 2011-09-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 33
    Message-ID: <4e69d92e$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.223.177
    X-Trace: 1315559727 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2506 83.11.223.177:10113
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:558477
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik xbartx napisał:
    > Dnia Thu, 08 Sep 2011 18:32:47 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):
    >
    >> I niniejszym z wysokości na twardą podłogę upadła legenda, jaki to ten
    >> "chargeback" jest wspaniały i genialny, w każdym momencie dostępny dla
    >> klienta, obciążający sprzedawcę kwotą płatności na każde skinienie
    >> posiadacza karty...
    >
    > A to o takich zaletach nie słyszałem, po prostu spróbowałem ostatniej,
    > tak zwanej, deski ratunku czy tam brzytwy, ale na wiele nie liczyłem.
    > Podejrzewam, że jakbym tyle nie dyskutował, że sprzedającym i wszczął
    > procedurę na ebay aby skorzystać z "eBay Buyer Protection" to pewnie
    > wynik by był ten sam - to tylko ładnie wygląda w folderach reklamowych i
    > prezentacjach ;)
    >
    >
    >


    Czego oczekiwałeś? Dlaczego to właśnie sprzedawca a nie Ty ma ponieść
    konsekwencję złego działanie doręczyciela. On się wywiązał z wszystkich
    zobowiązań wobec Ciebie za wpłacone pieniądze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1