  • Data: 2018-12-27 17:26:26
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> writes:

    > Gdzie tu ta sprzecznosc?

    Jeśli ktoś za chwilę bierze ślub i rodzi dzieci, to chyba jest to
    poprzedzone jakimś procesem myślowym i planami.
    W szczególności, w tych procesach myślowych (i nie tylko) często
    pomagają rodzice.

    20 lat, singiel, mieszkanie musi być od ręki - i 50 m2 za małe, no cóż.

    > Ze kupa byłaby troche mniejsza, a druga kupa wrobionych we franki byłaby
    > zerowa.

    Ja nie uważam, że w ogóle ktoś został "wrobiony we franki". Chyba że
    wrabiającym jest państwo polskie, które nie potrafi zapewnić stabilnej
    waluty (a nawet czerpie korzyści z tej niestabilności).

    Ciekawe, czy ci, którzy byliby zmuszeni do mieszkania z rodzicami
    (w najlepszym przypadku), byliby zadowoleni.

    Chyba nie mój.
    --
    Krzysztof Hałasa