  • Data: 2018-12-28 19:22:03
    Temat: Re: frankowicze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    .org...
    On 2018-12-28, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    [...]
> [...]
    dyty-hipoteczne-DB-liderem,1,48,1.html

    je-inwestorskie/raporty-finansowe/

    >Ok, to możesz mieć rację, chociaż te 15% to niespecjalnie dużo.

    Niespecjalnie, ale trzeba pamietac, ze oni kredytow hipotecznych w
    ogole duzo udzielili.
    A w 2007 to kurs niski, wiec te 15% to z kolei zanizony :-)

    >Ja pamiętam właśnie jakieś artykuły w prasie ekonomicznej, że musiał
    >rezerwy potworzyć właśnie z powodu wchłonięcia nordei, przez co
    >założyłem
    >że z tego źródełka miał najwięcej.

    Rezerwy to musiala Nordea utworzyc - gwarantowala te kredyty
    https://www.pkobp.pl/aktualnosci/ogolnokrajowe/pko-b
    ank-polski-przejmuje-aktywa-nordyckiej-grupy-finanso
    wej-nordea-w-polsce/

    Co nie przeszkadza utworzyc rezerw PKO - po co placic podatek od zysku
    :-)

    I tu sie mowi o 15mld z Nordei, a w bilansie za 2014 jest 31mld zl w
    kredytach CHF - czyli PKO sam mial drugie tyle ... jesli nie wiecej,
    bo za 2013 to bylo 20mld.

    J.