eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankifrankowiczeRe: frankowicze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: frankowicze
    References: <1o5cz9diavya0$.1ul06ljntupmn.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c1f7cb6$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <q028sr$1pu$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q04itc$vum$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <9...@g...com>
    <s...@p...org>
    <f...@g...com>
    <s...@p...org>
    <c...@g...com>
    <s...@p...org>
    <d...@g...com>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    Organization: None
    Date: Fri, 28 Dec 2018 20:20:18 +0100
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Darwin)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@p...org>
    Lines: 44
    NNTP-Posting-Host: 46.227.242.29
    X-Trace: 1546024818 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 505 46.227.242.29:42434
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3604
    X-Received-Body-CRC: 893736980
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:639886
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2018-12-28, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    >>> ROTFL
    >>> Czyli na samym poczatku powiedziałes na ile mozna cie ogolić... Nice!
    >>
    >> Jasne. Czekam z niecierpliwością aż mi wytłumaczysz dlaczego to źle.
    >> Rozumiem, że Ty postępujesz inaczej, i spędzasz godzinę na ping-pongu
    >> ze sprzedawcą który Ci oferuje rzeczy z losowych przedziałów cenowych?
    >>
    > Szczerze to jest to oczywiście spory problem.
    > Ale jak sobie pomysle o tym jak kupowałem pralke, lodówke, telewizor
    > (tak, niestety mam), drukarke, komputer czy wybierajac siec komórkowa to
    > nigdy nie sugerowałem się słowami sprzedawcy... Moze dlatego ze wiem jak
    > to działa i tak jak mowił Kris, wiem ze jak sprzedawca bedzie w tym
    > tygodniu sponsorowany przez LG to ci poleci LG itd.

    Ale sprzedawca nie prezentuje jednego produktu, tylko pozwala mi się zapoznać
    z asortymentem w danym przedziale cenowym, bez samodzielnego latania po całym
    sklepie i szukania tych właściwych.

    Jak mnie interesuje lodówka do 1200 zł, to nie muszę biegać po całym sklepie
    wielkopowierzchniowym, tylko na wstępie chcę sobie ograniczyć ofertę do 4-5
    sztuk maks.

    Po co tracić czas na te droższe i te (znacznie) tańsze? Przedziały cenowe
    determinują ogólną klasę możliwości produktu i np. lodówki z no frostem,
    klasy energetycznej AAA nie ustrzelisz za 800 zł w sklepie stacjonarnym.

    A chcę w takim stacjonarnym, bo np. chcę od razu zamówić transport do
    domu, a kurier to mi pokaże wała i nie będzie wnosił mi 70kg sprzętu
    na 4 piętro. :-P

    > kiedys czytałem sporo opinii w internecie ale chyba coraz trudniej
    > wyłowic te od prawdziwych kupujacych od opinii pisanych na zamowienie.

    Przede wszystkim w internecie to masz większy asortyment, więc ustrzelić
    coś co akurat masz w sklepie to nie jest łatwo. A sprzęty warto pomacać
    przed zakupem, a nie na zdjęcia się zdawać.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1