    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: frankowicze
    Date: Mon, 3 Apr 2023 15:47:00 +0200

    On Mon, 3 Apr 2023 13:43:19 +0200, _Master_ wrote:

    > Pisząc to co chciałeś uzyskać? Co to kogo obchodzi i co ma do sprawy?

    Moze obchodzic rzad, ktoremu nagle wszystkie banki zbankrutuja,
    moze obchodzic obywateli, ktorym banki nie wyplacą ich pieniedzy,
    i moze obchodzic frankowiczów, ktorym tez juz nie wyplaci.
    No chyba, ze oni jeszcze nie splacili, to moze nie beda mieli
    problemu, choc przy tych wszystkich teoriach sadowych, to bym uwazal.

    Na szczescie nadzor dzialal, rzad działał i wydaje sie, ze banki beda
    mogly to udzwignąć. Moze z wyjatkiem frankowiczow z Getinu, ktorych
    chyba rzad wych* :-)

    > Lobbing banksterki za to działa BARDZO DOBRZE.

    Z wyjatkiem Czarnieckiego.
    I paru innych, co padli ..

    > A tacy poplecznicy w internetach usiłują mataczyć i umniejszać winę banków.

    A gdzie ta wina w twoim przypadku?

    > PS. jesteś kolejnym co stwierdził że wydawania naszych podatków na
    > niesprawny system nadzoru jest marnotrawstwem pieniędzy i tylko
    > podtrzymuje ułudę plebsu że banki są "instytucjami zaufania publicznego"
    > TFUUUUU

    Na razie sie w miare sprawdza.

    > Długo nad tym myślałeś? ile Ty masz lat i gdzie pracujesz?
    > Z ciekawości pytam bo wypowiadają się tu niby wykształceni ludzie a nie
    > dostrzegają FAKTÓW.
    > Co poszło z nimi nie tak? ;-)

    A te FAKTY to niby jakie?
    Bank cie pistoletem zmusil do podpisania kredytu frankowego ?

    J.