  • Data: 2023-04-03 19:19:02
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 3 kwi 2023 o 15:47, J.F pisze:

    > Moze obchodzic rzad, ktoremu nagle wszystkie banki zbankrutuja,

    Rząd już urządza się!!!

    Banki, by spłacić Mastera -- okradną kogoś...
    (może kogoś innego, może nawet Mastera -- ale inną metodą)
    Rozmyją dług...

    > moze obchodzic obywateli, ktorym banki nie wyplacą ich pieniedzy,

    Plajta małego banku to małe piwo -- inni zapłacą... Ale plajta
    wszystkich banków -- to zdarzenie porównywalne z światową wojną?...

    > i moze obchodzic frankowiczów, ktorym tez juz nie wyplaci.

    Otóż to...

    > No chyba, ze oni jeszcze nie splacili, to moze nie beda mieli
    > problemu, choc przy tych wszystkich teoriach sadowych, to bym uwazal.

    Może nie spłacą -- lecz stracą mieszkanie?... Które syndyk sprzeda
    swojakom za bezcen?...

    > Na szczescie nadzor dzialal, rzad działał i wydaje sie, ze banki beda
    > mogly to udzwignąć. Moze z wyjatkiem frankowiczow z Getinu, ktorych
    > chyba rzad wych* :-)

    Ogólnie chyba cała PiSowska zabawa tak była prowadzona, by skasować
    banki Czarneckiego... Nie bronie Czarneckiego, bo z jego obsługantami
    trudno było dojść do porozumienia, ale ogólnie nie pochwalam łajdactwa...

    Master>> A tacy poplecznicy w internetach usiłują mataczyć i umniejszać
    winę banków.

    > A gdzie ta wina w twoim przypadku?

    > A te FAKTY to niby jakie?
    > Bank cie pistoletem zmusil do podpisania kredytu frankowego ?

    Otóż to!!! Być może przed laty Master darł mordę -- żądając udzielenia
    mu kredytu z abuzywnymi zapisami, jak dziś drze mordę :) o swej
    krzywdzie...

    -=-

    Na moje oko Master poparzył się zabawkami a teraz szuka pomocy, zwalając
    winę na innych, którzy mu przed laty nie zabrali gorących zabawek, mając
    go za rozumnego...

    -=-

    Nie popieram łamani prawa -- ale też nie popieram łamani umów!!!
    Prawo to też jakaś społeczna umowa...

    Może więcej nadzoru -- mniej cofania czasu?...

    Dlaczego Master, widząc łamanie prawa nie zgłosił się do prokuratury
    czy policji? -- wygląda na kumatego w tej sprawie! (takiego udaje!)
    Może zgłosił się, ale nie był wysłuchany?...

    -=-

    Mieszkania są zbyt drogie -- znaczny udział w tej drożyźnie mają cwane
    prawa dające zysk swojakom pod przykrywką dbałości o mieszkańców...

    Bezprawne umowy bankowe zbytnio obciążają kredytobiorcę/inwestora?
    -- ale prawne umowy bankowe być może uniemożliwią kupno/zbudowanie
    mieszkania w ogóle...

    -=-

    Państwo (absurdalnymi prawami budowlanymi i wysokimi podatkami)
    zmusza ludzi do zawierania bezprawnych umów kredytowych -- by po
    latach karać nie {} winnych tego stanu rzeczy, lecz słabych/bezsilnych...

    Żaden sąd skutecznie nie nakaże wypłacenia odszkodowania komuś, komu
    brak szmalu na to odszkodowanie, dlatego ani chybi państwo przymknie
    oko na kolejne przekręty bankowe umożliwiające ,,naprawienie szkód''...

    Na razie podwyższana (choćby tarczami) jest inflacja rozcieńczająca
    złotówkę... Co jeszcze wykombinują dobrodzieje? -- by pozyskać
    głosy wyborców, zamiataniem problemów pod dywan...

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'