eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankifraud na karcie na wysoka kwote - mial ktos podobna zabawe? › Re: fraud na karcie na wysoka kwote - mial ktos podobna zabawe?
  • Data: 2009-10-27 22:23:44
    Temat: Re: fraud na karcie na wysoka kwote - mial ktos podobna zabawe?
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Ale chyba tylko sztuki, nie sumaryczna kwota?

    Jako zabezpieczenie do wypozyczenia auta karta zostala przeciagnieta
    przez "zelazko" (nie wiem, na jaka kwote, czy w ogole jakakolwiek kwota
    byla wpisana itp.).

    Po zwrocie auta znajomy zostal zapewniony przez firme, ze "wszystko jest
    w porzadku", a blokada z karty zostanie zdjeta za kilka dni.

    Jakis czas pozniej z karty zostalo zdjete ok. 500 euro; pare dni pozniej
    - kolejne 500 euro, i tak dalej. Az w sumie zniklo ok. 3000 euro.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org