eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwfundamentalne dane historyczne spółek z indeksów zagranicznych UK, USA, JaponiaRe: fundamentalne dane historyczne spółek z indeksów zagranicznych UK, USA, Japonia
    From: Joachim <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: fundamentalne dane historyczne spółek z indeksów zagranicznych UK,
    USA, Japonia
    Date: Thu, 23 Apr 2009 08:57:59 +0200

    > Genialne jest to, że prognozy są podstawową sprawą.
    > Nie dane.
    > A prognozy ciężko złozyć do kupy (sic!), bo czasem mają nazwę
    > "rekomendacje".
    > Tu problem, bo bardzo często trzeba odwracać znak.
    >
    > I ogólnie - w prosty sposób pytasz o wszystko, a tak łatwo nie ma.

    Echhh... strasznie nie lubię mądrali na forach internetowych, bo mnie
    irytują. Przeważnie ich ignoruję, ale tym razem pozwolę sobie odpowiedzieć.

    W swoim poscie pytałem o linki do różnych danych. Może ktoś zna, a może
    nie. Jeśli chodzi o dane historyczne polskich spółek, to dość prosto je
    znaleźć (choćby na stronach parkietu), ale jeśli chodzi o te same dane
    dotyczące spółek zagranicznych, to jest już troszeczkę trudniej, po
    przeważnie są dostępne w serwisach płatnych. No, ale może ktoś zna link,
    do strony internetowej, z której można wyczytać za free? Kto wie?

    No ale zawsze pojawi się jakiś mądrala, który nie zna linków, tak
    naprawdę nic do powiedzenia nie ma, a koniecznie chce coś powiedzieć.

    Nic nie mówiłem o tym, czy prognozy są ważniejsze, czy aktualne wyniki
    są ważniejsze, bo nie chcę o tym dyskutować, bo mam wyrobione zdanie,
    albo na podstawie stron o które proszę chcę sobie zdanie na to wyrobić.

    Więc nie doradzaj kolego, bo ewidentnie nie masz nic do powiedzenia poza
    oklepanymi hasełkami (prześledziłem kilka twoich maili).

    Znasz linki do stron z fundamentalnymi historycznymi? Jeśli tak, to
    podziel się nimi i będzie super. Jeśli nie znasz, to się nie odzywaj i
    nie strugaj mądrali.

    Joachim