  • Data: 2003-09-13 12:45:35
    Temat: Re: fundusze
    Od: "ERDE" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To daj sobie spokój z akcyjnymi i hybrydowymi. Tam możesz być sporo do
    > przodu, ale i sporo do tyłu, więc jak dostajesz palpitacji po zniknieciu
    100
    > PLN to to nie dla Ciebie :-)

    Palpitacji nie dostaje - raczej sie zainteresowalem bardziej tematem :)
    To chyba nic zlego? Nie zauwazyles ":)" ? :)

    > Tu większość się w to bawi.

    No i z jakimi wynikami? No gdzie ta opinia?
    Ja bardzo chetnie wyslucham, i jeszcze bede wdzieczny,
    opinii,ktore faktycznie cos wnosza,zamiast
    "e ty taki owaki sie nie nadajesz bo ja tu wiesz inwestuje miliony
    i jestem drugim sorosem " :))))) bez urazy,to nie do Ciebie.

    Pozdrawiam
    Erde