    Date: Tue, 08 Feb 2011 12:44:54 +0100
    From: Zyga <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie konto???

    W dniu 2011-02-08 10:51, xbartx pisze:

    > Przeglądnij lepiej ofertę banków Pana Cz. czyli OF/GO/ideabank

    Nie wiem jak z ideabankiem bo nie miałem ale OF i GO to moim zdaniem
    nadają się tylko do oszczędzania (przelać i zapomnieć). Te ich
    systemy/interfejsy które nie potrafią pokazać aktualnych stanów konta,
    historii itp. Konieczność klikania w nieskończoność aby interfejs raczył
    pokazać dane aktualne. Dla mnie to jest na tyle wk...ące że nie
    wyobrażam sobie aby to było moje główne konto.

    pzdr
    Zyga