    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie konto dla studenta?
    Date: Sun, 26 Oct 2003 21:27:13 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179021013.chello.pl

    Kasia A wrote:
    > Mam pytanie: gdzie najlepiej i najkorzytniej zalozyc konto ROR dla
    > studenta? Wlasnie dostalam stypendium :) i kaza mi zalozyc konto.
    > Prosze o pomoc gdzie bedzie niedrogo i ktory bank bedzie mial duzo
    > bankomatowpoprostu gdzie bedzie najkorzystnije :)

    Zobacz jaki masz bankomat na uczelni/obok niej lub w drodze do niego (nie
    podalas zadnych danych o sobie chociazby skad jestes!).
    Jesli masz blisko bankomat PKO BP zastanowilbym sie nad Inteligo (lub PKO BP
    konto studenckie, jesli zal ci jest zamrozic 100 zl na stale).
    Jesli nie bedziesz korzystala z tego konta tylko bedziesz wyplacala kase - a
    masz blisko bankomat Euronetu - to mBank lub VW bank direct (jesli wyplacisz
    za jednym razem >400 zl to cie nic nie kosztuje utrzymanie - w innym wypadku
    zawsze 1,5 zl)

    Banki majace specjalne konta dla studentow/lub ogolnie dobra oferte:
    Bank Millennium (ale rezygnuj z otrzymywania wyciagow - wtedy konto za free)
    LukasBank
    mBank
    VWBank direct
    BZ WBK