  • Data: 2005-09-03 21:58:55
    Temat: Re: gdzie lepszy kredyt mieszkaniowy od pko
    Od: "Jacek" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - po pierwsze za duże oprocentowanie

    hm, a ile przy takim wkladzie mozna uzyskac mniej gdzie indziej?

    > - po drugie za duży wkład własny, w czasch gdy banki daja 95% kredytu
    takie
    > warunki to kpina

    nie musze brac wiecej, wiec mi to nie przeszkadza (a mniejszy wklad
    podwyzsza oprocentowanie do 6,4)

    > - z warunkow jakie podajesz powinienes dostac dobry kredyt gdzie indziej
    > - bierz we CHF - rata niższa nawet o 30% co przy przy duzych kwotach daje
    > spore oszczednosci,

    troche sie boje walut, bo jak wroca do starych notowan (a przeciez nie musza
    wyrownywac nawet rekordow), to bedzie zabawa :-(

    > - nie grozi nam raczej spadek PLN do 5 zł za EURO bo wtedy byłoby goraco,
    > poza tym zawsze można przewalutować,

    niby tak, ale zawsze czlowiek bedzie dumal kiedy nalezy juz to zrobic

    Pozdrowienia,
    Jacek