    From: Paweł P. <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie moje pieniadze? (ROR)
    Date: Fri, 2 Apr 2004 19:11:11 +0200

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:un0o60pg8bkfa0gobipu6t3k08kp0m9k11@4ax.com...
    > Niestety, ja nie mogę się odwzajemnić. Dalej jesteś niechlujem -- brak
    > kodowania polskich znaków.
    Kodowanie mam poprawne.

    > I jeszcze raz info dla niekumających: tamten post celowo cały wyciąłem, bo jaki
    > jest sens cytowania takiego posta?
    Nie widzę sensu w jakim się tu udzielasz.

    > Martwię się, bo publicznie śmiecisz źle napisanymi postami.
    Jak dla mnie jesteś przypadkiem klinicznym. Problem mam jedynie z twoimi postami.
    Do czytania moich nikt cię nie zmusza, więc nie wiem po co się męczysz :)

    > Przepraszam. Nie wziąłem pod uwagę niskiego wykształcenia odbiorcy i związanych
    > z tym problemów :P
    Jak powiedział kiedyś J. Tuwim:
    "Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia, nie obleka tego faktu w słowa."
    Doskonale to do ciebie pasuje.
    Także jeszcze raz ci radzę: jeśli chcesz aby cię zrozumiano pisz jasno.
    Jak się domyślam nie masz solidnego wykształcenia technicznego. Gdybyś skończył
    porządne
    studia inżynierskie, może twój sposób myślenia by się zmienił

    Rzeczywiście twoje wykształcenie (jako odbiorcę usenetu) budzi obawy. [moje pobieżne
    spostrzeżenie]

    Jesteś upierdliwy niczym wrzód na du&^%. Zamiast pisać bzdury weź się lepiej za jakąś
    robotę :P
    --
    Paweł P.