  • Data: 2008-04-14 10:14:54
    Temat: Re: gdzie największy limit debetowy ?
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtaszek pisze:
    > Mithos pisze:
    >
    >> Moze jest mu potrzebme ?
    >
    > debet nikomu nie jest potrzebny
    > po co zadluzac sie i byc pod kreska
    > a na konkretny cel - kredyt

    debet udzielony bezplatnie na mniejszy procent np ostatnio w mbanku
    11,9% . A kredyt masz na okreslona sume nie zawsze potrzbna, debet tylko
    na kwote aktualnego zadluzienia. Jutro moge splacic i sa male odsetki,
    chyba ze gdzies daja kredyty na negocjowana liczbe dni.

    Pozatym jak potrzebuje kupic cos ponad limit karty to nie zastnawiam sie
    nad zaswiadczeniami i papierkami kupuje i spalcam ile dni i w jakich
    ratach chce.

    --
    Portal edukacyjny - http://madre.inwestowanie.org.pl/