  • Data: 2008-04-22 19:08:14
    Temat: Re: gdzie największy limit debetowy ?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:fug1op$4k8$1@flis.man.torun.pl...

    > "Marcin Wasilewski" 480a7d26$...@n...home.net.pl

    > Gdybyś potrafił czytać, zauważyłbyś, że mBank udziela Ci kredytu
    > [zaufania] w taki sposób, że pozwala Ci zejść pod krechę.

    Umiem czytać, ba mogę Ci nawet zapodać linki:
    http://www.mbank.pl/przewodnik/tpio/odnawialny_kredy
    t_konsumpcyjny_do_ekonto.html
    http://www.mbank.pl/download/regulaminy/Regulamin_KO
    .pdf

    I zapewniam Cię, że po przyznaniu tego kredytu, zakładając, że masz 0,00
    zł środków własnych i przyznany
    kredyt odnawialny w kwocie np. 5.000 zł, saldo twojego konta będzie wynosiło
    0,00 zł, a środki dostępne 5.000 zł.
    Więc odpowiada to wg twojej definicji debetowi, bo bank zadnych środków na
    konto posiadacza rachunku nie przelewa.
    Zmartwię Cię jeszcze bardziej ale adekwatna sytuacja występuje w przypadku
    posiadania kredytu odnawialnego w PKO BP.