  • Data: 2009-05-13 21:16:54
    Temat: Re: gdzie odkładać "emeryturę"?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:282a0511-2bfe-4d77-9f60-35c83f3d21c7@o27g2000vb
    d.googlegroups.com...
    > On 12 Maj, 22:08, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    >> Co byście polecili?
    > Ja póki co bawię się w IKE w mbanku...

    Chwalisz się czy żalisz? ;)

    A na poważnie ja z mIKE z mBanku wytrzymałem trochę ponad rok i pwiem Ci
    jedno.
    Jest to jedno wielkie oszustwo - nie dość, że odsetki niższe niż na kiepsko
    oprocentowanym emax+, to jeszcze w razie jak Cię weźmie na zmianę profilu
    inwestycyjnego np. na akcje, to ci belkowe dowalą.

    Obecnie sam lokuje środki - wcześniej na killerlokacie, teraz w eurobanku i
    sprawia to więcej radości niż patrzenie na smętne odsetki w mBanku.