  • Data: 2009-05-14 06:24:16
    Temat: Re: gdzie odkładać "emeryturę"?
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Możesz podać o jakie opłaty chodzi - ja tam widzę tylko opłatę za
    >dokonanie częściowego zwrotu z konta oraz za dokonanie wypłaty w
    >ratach.

    Może źle się wyraziłem. Chodziło mi właśnie o te opłaty.
    Wcześniej były tylko opłaty roczne od wysokości zgromadzonych środków i
    opłata za zerwanie umowy lub przeniesienie przed upływem 12 miesięcy.
    Teraz pojawiły się opłaty za częściowy zwrot i wypłatę w ratach.
    Wcześniej jednak nie było opcji wypłaty w ratach. Możliwa była tylko
    jednorazowa wypłata całości środków na emeryturze.
    Stwierdziłem, że to nie rzutuje nadmiernie, a o sposobie wypłaty środków
    będę decydował za jakieś 30 lat, więc jeszcze się zastanowię :)

    Pozdrawiam
    Bartnick