  • Data: 2009-05-13 21:58:03
    Temat: Re: gdzie odkładać "emeryturę"?
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki pisze:
    > W grunt to bym sobie mógł inwestować, gdyby tych nadwyżek było setki tysięcy ;)

    Czy ja wiem ? Ja kiedyś nabyłem działkę (kosztowała 10k PLN za 1000
    metrów) rekreacyjną, gdzie dookoła prawie nic nie było, a teraz zrobiła
    się tam miejscowość letniskowa (chociaż niektórzy budują tam normalne,
    murowane domy mieszkalne, sporo jest domków drewnianych czy też z bali)
    i działka (z tym co jest na niej + uzbrojenie - trochę to kosztowało ale
    bez przesady) jest teraz warta dużo :)

    A takich miejsc jest pewnie w kraju całkiem sporo. Żałuję, że nie
    kupiłem wtedy z 10 takich działek :)

    --
    Mithos