  • Data: 2007-04-20 06:51:54
    Temat: Re: gdzie poczytam opinie osób na temat kredytów hipotecznych
    Od: "Neo" <n...@w...info> szukaj wiadomości tego autora

    miedzy innymi własnie o to
    ale np wiem o sytuacji gdzi interpretacja zapisu była rózna dla obu stron
    są roztrzygnłą na korzyść kredytobiorcy bo zapis był nie jasny i nie
    precyzyjny
    własnie takie kruczki interesuja mnie najbardziej
    podpisujac umowe chce aby była jasna zarówno dla banku jak i dla mnie osoby
    ze słaba znajomoscia prawa bankowego oraz procedur zwiazanych z
    przydzielaniem i dalszym "zyciem" kredytu - co dzieje sie z kredytem gdy mi
    sie noga podwinie na jakis czas itp
    wolałbym być choc teoretycznie przygotowany bo hura optymizm moze mi tylko
    zaszkodzic