    From: Sebcio <s...@w...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gdzie taki hipoteczny?
    Date: Thu, 02 Nov 2006 16:24:48 +0100

    Drogi Martin !

    > Nie pytałem w co wierzysz i co ci sie wydaje, ale o to jaki bank moze
    > udzielic takiego kredytu.

    Odpowiem Ci tak - przejdź się do OpenFinance czy innego Expandera i tam
    przedstaw im warunki. W przeciwieństwie bowiem do tutejszych
    grupowiczów, oni mają interes aby nie tylko udzielić Ci wyczerpującej
    odpowiedzi na Twoje pytanie, ale też zrobić prawie wszystko abyś ten
    kredyt dostał.

    Nikt tu Ci specjalnie nie pomoże, tym bardziej widząc w jaki sposób
    odpowiadasz na sugestię, że mBank możesz sobie z góry odpuścić.
    Zasugeruję Ci za to DomBank - oferują się że dają 110% a wiem, że dają
    kredyty nawet tym którym jak kula u nogo wiszą różne wpisy w BIK-u.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio