  • Data: 2009-03-23 20:59:41
    Temat: Re: gdzie te spadki
    Od: o...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Mar, 21:40, "Pester" <p...@o...pl> wrote:

    > A fakty, tępaku, sa nieublagane. Oto notowania WIG20 za ostatnie pol roku,
    > co kwartal:
    >
    > 23 IX 2009   - 2362 pkt
    > 23 XII 2009 - 1747 pkt
    > 23 III 2009   - 1550 pkt
    >
    > Wiec i na Mieszka I czas przyjdzie. A drobne korekty w gore w mikroskali
    > zawsze sa mozliwe jako pewnego rodzaju nieoczekiwane fluktuacje, odstepstwa
    > od normalnosci.
    >
    > Pester

    w porównaniu z indeksem w20 tez jestem fluktuacja, trzymam Immoeast
    kupiony
    w okolicach .... 1,20 a stanowi znaczacy udzial na moim rku brokerskim

    ostatnie 3 tygodnie tez przyniosly duzo radosci. Bystrzy i odwazni sa
    zadowoleni

    A okolice Mieszka I przywitalbym z radoscia, choc nie dane bedzie
    kupic
    az tak tanich akcji

    pozdrawiam