  • Data: 2009-03-23 22:27:35
    Temat: Re: gdzie te spadki [w przyszłości?]
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan Werbiński"

    > Kilka tygodni temu po raz pierwszy od lat cena akcji spadła na tyle, że
    > niektóre firmy np pod względem C/Z a także C/Wk zaczęły wygrywać z moją.
    > Wszedłem, zarobiłem i już chyba czas wyjść.

    Rozumiem, ze Twoja firma nie bierze udziału w tejże bańce.
    Poza tym jesteś insiderem.
    Na jakiej podstawie więc porównujesz te bzdurne wskaźniki swojej, uczciwej
    firmy z p.widzenia insidera, ze wskaźnikami firm o których nic nie wiesz.

    Napisz, proszę, to moze być ciekawe - jeszcze takiego egzemplarza tu nie
    widziałem.