  • Data: 2010-12-29 15:52:01
    Temat: Re: gdzie ulokować dziś drobne?
    Od: FHC <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Gru, 08:55, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > Obaj szukacie dziury w ca ym. Je eli dziecko jest ju pe noletnie,
    > to samo powinno zamkn rachunek, je li rodzic poprosi. Do tego
    > czasu na koncie mo e sobie by 5 z i wystarczy.
    > witrak()
    > PS. Co do transakcji na Allegro, to faktycznie, mo e trzeba si
    > ba , ale raczej jak si jest handlowcem, a nie jednorazowym
    > kupuj cym. Czy kto potrafi poda *udokumentowany* przyk ad, kiedy
    > US "zaatakowa " rzeczywi cie niewinnego kupuj cego (bez donosu,
    > z o liwo ci znajomego, przy kwocie paru tysi cy itd.) ?

    Ja dziur nie szukam, ale wolałbym wiedzieć kiedy one będą chciały mnie
    znaleźć... :) Co do podatków... O ile VAT ma moim zdaniem jakiś
    minimalny sens to większość pozostałych można zaliczyć do gatunku
    niszczących... Z tego co czytałem archiwum, to nawet wojownicy z US
    podają kwoty warte zainteresowania od 500 000 PLN więc...
    Nie wiem natomiast jak wygląda empiryczna strona takich przygód, ale
    mam niemiłe wrażenie, że prawdopodobieństwo problemów rośnie wprost
    proporcjonalnie do uczciwości i starań, żeby wszystko było "jak
    należy"...

    Pzdr!
    FHC