  • Data: 2009-08-30 21:24:14
    Temat: Re: getin TOP: nowa TOiP i darmowe wypłaty
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "rmrmg" news:pan.2009.08.30.21.15.43@sign.atu.re

    > Widzę, że w TOiP jaką dostałem sa rozróżnione 3 rodzaje czynnosci:
    > wypłata, przelew standardowy, przelew elektroniczny. Dla każdej z nich
    > osobne pozycje "pierwszy w danym miesiacu kalendarzowym" oraz "drugi i
    > kolejny [...]".

    Nie dostrzegasz tego, że w przypadku przelewu standardowego, elektronicznego
    czy zwykłej wypłaty mamy do czynienia ZAWSZE! z przelewem/wypłatą? -
    przynajmniej ja to tak odbieram. TOiP getinu, IMHO jest tak skonstruowana,
    że by celowo wprowadzać w błąd - a nóż się ktoś natnie :) Osobiście nie mam
    zamiaru testować tego czy jak wybiorę się od oddziału po wykonaniu
    pierwszego przelewu z TOPa getin puknie mnie prowizją ;) Oczywiście moje
    rozumowanie może być błędne - mam tego pełną świadomość.