  • Data: 2023-08-30 17:14:11
    Temat: Re: getin miesza
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Aug 2023 06:01:29 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Jeśli stare działały po rozdzieleniu getout-velo to przeszły do velo.
    > Widać nie porzucili dawnych nawyków robienia niespodzianek.
    > A masz te karty?
    > Jakie było 6 pierwszych cyfr getoutowych visa oraz mc - i jakie jest 6 pierwszych
    cyfr tych nowych z velo?

    stara visa 4285 48, nowa visa 4165 20, nowa MC 5375 11.
    starą MC to musiałbym ambitniej odszukac.

    > Znowu piłeś?
    > Czy jak ktoś specjalnie zdziera, bo gdzieś zapisał, to będzie narzekał, że mu się
    starło?

    Nie bedzie. I nie bedzie mówił "co gorsza".

    > W niektórych bankach da się to sprawdzić w apce czy ST - ale w santanderze
    > użytkownik karty dodatkowej nie może nawet sprawdzić dostępnych środków, więc co
    dopiero CVC2.

    Gdzies piszą, ze CVC2 nie jest losowe, tylko obliczane z pozostałych
    numerów. Tylko algorytm jest tajny .. na razie.

    J.