  • Data: 2010-12-11 13:16:28
    Temat: Re: getin - podwyzki
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "XYZ" <j...@m...bin> wrote in message news:idvmgd$2e4$1@news.onet.pl...

    > A to nie jest tak, że e-Getin zmienił nazwę na Getin24? Pamiętam, że
    > poprzednio wszystkie zmiany TOiP przysłali mi pocztą, ale ja nie mam
    > żadnego pakietu (stare konto internetowe + osobno założony TOP). W
    > papierowej wersji TOiP były wymienione wszystkie rachunki wycofane z
    > oferty. Pamiętam także, że osoby posiadające e-Getin nic wtedy nie
    > dostawały, ponieważ w ich regulaminie był zapis zwalniający bank z
    > konieczności informowania ich pocztą.
    > W praktyce wszystkie te rachunki mają dziś identyczne opłaty i myślę, że
> [...]
    ROR internetowy idzie zawsze w innej tabeli niz pakiety e-Getin. Tak na
    prawde tylko ROR internetowy zostal wycofany z oferty w 2009 i podaja go w
    tabeli dla starych rachunkow, dzisiaj nie otwieranych. Pozostale e-Getiny
    czy Getiny24 moze zmienialy nazwy, ale dla nich jest zawsze osobna tabela
    oplat.
    http://www.getinbank.pl/60.php Tu mozna przejrzec, ktore wersje sa
    wycofane. http://www.getinbank.pl/download/Tabela_stare_pakiet
    y_01102010.pdf