eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankigetinonline - wrazenia ;)Re: getinonline - wrazenia ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Date: Sun, 24 Oct 2010 14:47:06 +0200
    Organization: GTS Energis
    Lines: 25
    Message-ID: <ia19sb$t8$1@news2.ipartners.pl>
    References: <8...@m...uni-berlin.de> <i9si2a$lmf$1@news2.ipartners.pl>
    <i9srqh$2gk$1@news.onet.pl> <i9strg$rch$1@news2.ipartners.pl>
    <i9sui0$aba$1@news.onet.pl> <ia0h0j$q49$1@news.onet.pl>
    <ia1170$2u35$1@news2.ipartners.pl>
    <4scg0eot6f4n$.1vsqrdy814doh$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: ip-94-42-56-27.multimo.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1287924427 936 94.42.56.27 (24 Oct 2010 12:47:07 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 24 Oct 2010 12:47:07 GMT
    In-Reply-To: <4scg0eot6f4n$.1vsqrdy814doh$.dlg@40tude.net>
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:538647
    [ ukryj nagłówki ]


    "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> wrote in message
    news:4scg0eot6f4n$.1vsqrdy814doh$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sun, 24 Oct 2010 12:19:10 +0200, Krzysztof napisał(a):
    >
    >> To tylko zabieg marketingowy, kto podniesie telefon, ten ciebie
    >> obsluguje,
    >> nie zauwazylem, zeby obslugiwala mnie ostatnio osoba ze zdjecia, bo to
    >> mezczyzna, a zalatwialem wszystko z kobieta. Zreszta dzwonisz na
    >> infolinie i
    >> skad maja wiedziec, kto dzwoni, musieliby zawsze przelaczac dana osobe po
    >> identyfikacji
    >
    > Kwestia rozwiązań. Oczywiście, jeśli dzwonisz na ogólnodostępny numer
    > banku, to Twoją sprawę załatwia ten, kto miał pecha odebrać, ale np. w
    > Citi
    > po zalogowaniu masz nie tylko fizys osoby "przypisanej" do danego
    > rachunku,
    > ale także numer jej komórki, mail, i mail do osoby zastępującej, gdyby ta
    > pierwsza była akurat nieuchwytna.
    >
    W Getinonline jest tylko zdjecie tej osoby, imie i nazwiski; brak
    jakiegokolwiek telefonu i maila do tej osoby. Piszac mail nawet w systemie i
    tak trafia pod adres ogolny; podane telefony tez tylko na infolinie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1