eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankigetinonline - wrazenia ;)Re: getinonline - wrazenia ;)
  • Data: 2010-10-24 12:47:06
    Temat: Re: getinonline - wrazenia ;)
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> wrote in message
    news:4scg0eot6f4n$.1vsqrdy814doh$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sun, 24 Oct 2010 12:19:10 +0200, Krzysztof napisał(a):
    >
    >> To tylko zabieg marketingowy, kto podniesie telefon, ten ciebie
    >> obsluguje,
    >> nie zauwazylem, zeby obslugiwala mnie ostatnio osoba ze zdjecia, bo to
    >> mezczyzna, a zalatwialem wszystko z kobieta. Zreszta dzwonisz na
    >> infolinie i
    >> skad maja wiedziec, kto dzwoni, musieliby zawsze przelaczac dana osobe po
    >> identyfikacji
    >
    > Kwestia rozwiązań. Oczywiście, jeśli dzwonisz na ogólnodostępny numer
    > banku, to Twoją sprawę załatwia ten, kto miał pecha odebrać, ale np. w
    > Citi
    > po zalogowaniu masz nie tylko fizys osoby "przypisanej" do danego
    > rachunku,
    > ale także numer jej komórki, mail, i mail do osoby zastępującej, gdyby ta
    > pierwsza była akurat nieuchwytna.
    >
    W Getinonline jest tylko zdjecie tej osoby, imie i nazwiski; brak
    jakiegokolwiek telefonu i maila do tej osoby. Piszac mail nawet w systemie i
    tak trafia pod adres ogolny; podane telefony tez tylko na infolinie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1