  • Data: 2010-12-15 17:00:21
    Temat: Re: {getinonline] wstrzymali wysyłkę powiadomień?
    Od: "Damian News" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    > A ja piszę o OF. Nie widać w nim nowych lokat - system jest w
    > stanie sprzed 9
    > XII, wiszą w nim jeszcze lokaty zakończone 9 XII. Widać
    > zachęcają mnie w ten
    > sposób do przenosin do Getina. Tylko że jakoś nie ufam
    > Getinowi...
    >
    > A co najbardziej mnie wkurza, nie widać, które z wniosków na
    > mikołajkowe nie
    > zostały wykorzystane. Niby mam odpowiednie e-maile, ale trochę
    > się w nich
    > gubię, więc chciałoby się zobaczyć w systemie numery kont, na
    > które jeszcze
> [...]

    No niestety od jakiegoś czasu maja jakieś problemy z odświeżaniem.
    Trzeba do nich dzwonić w celu odświeżenia profilu
    Z tym że najpierw trzeba odczekać ponad 10 minut na połączenie z
    konsultantem a potem jeszcze powisieć na telefonie też około 10
    minut i juz masz system prawie on-line :)

    Ja już się pomału przenoszę do GO bo już mnie OF coraz bardziej
    wkurza

    Damian