eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki{getinonline] wstrzymali wysyłkę powiadomień?Re: {getinonline] wstrzymali wysyłkę powiadomień?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Damian News" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: {getinonline] wstrzymali wysyłkę powiadomień?
    Date: Wed, 15 Dec 2010 18:00:21 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <ieas70$gci$1@news.onet.pl>
    References: <8...@a...kjonca> <ieab6n$2v1$1@inews.gazeta.pl>
    <j0nsbd2w29zm$.d4dpwgojm9gy.dlg@40tude.net> <8...@a...kjonca>
    <ieaequ$g1o$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193-24-206-195.zvid.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1292432416 16786 193.24.206.195 (15 Dec 2010 17:00:16 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Dec 2010 17:00:16 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:542391
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    > A ja piszę o OF. Nie widać w nim nowych lokat - system jest w
    > stanie sprzed 9
    > XII, wiszą w nim jeszcze lokaty zakończone 9 XII. Widać
    > zachęcają mnie w ten
    > sposób do przenosin do Getina. Tylko że jakoś nie ufam
    > Getinowi...
    >
    > A co najbardziej mnie wkurza, nie widać, które z wniosków na
    > mikołajkowe nie
    > zostały wykorzystane. Niby mam odpowiednie e-maile, ale trochę
    > się w nich
    > gubię, więc chciałoby się zobaczyć w systemie numery kont, na
    > które jeszcze
    > nie poszły środki. Ale nie-da-sie... :(((
    >

    No niestety od jakiegoś czasu maja jakieś problemy z odświeżaniem.
    Trzeba do nich dzwonić w celu odświeżenia profilu
    Z tym że najpierw trzeba odczekać ponad 10 minut na połączenie z
    konsultantem a potem jeszcze powisieć na telefonie też około 10
    minut i juz masz system prawie on-line :)

    Ja już się pomału przenoszę do GO bo już mnie OF coraz bardziej
    wkurza

    Damian

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1