  • Data: 2009-11-12 14:54:28
    Temat: Re: glosowanie
    Od: ludek <ludek@wytnij_to_mm.pl_i_to_tez> szukaj wiadomości tego autora

    XXL pisze:
    > Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):
    >

    > Zwracam Ci uwagę, że wypowiedziałeś się na bezwarunkowo na TAK.
    >
    > Głosowanie dotyczy tego, czy chcesz czytać to, co piszę "z
    > dobrodziejstwem inwentarza". Innymi słowy albo będę pisał, to, co w
    > mojej ocenie dotyczy sprawy, albo nie.
    >
    > Jeżeli nie zrozumiałeś pytania, to możesz jeszcze skorygować swój głos.
    >
    > Ja napisałem jasno i wyraźnie, skoro nie zrozumiałeś to nie moja wina.
    > Jeśli rozumiesz swoje uczestnictwo na tej grupie jako systematyczne
    > zaśmiecanie forum dziesiątkami politycznych, tendencyjnych wątków to jestem na
> [...]

    podepne sie pod ten watek.
    Czytajac slowa kolegi (chyba tak moge) XXL idealnie sie z nimi zgadzam.
    Nie znalem historii powiazania Jerzego O. z ta grupa.
    Widocznie 3 lata biernego czytania to za malo.
    Wiec za caloksztalt to szacunek dla Pana JO.
    Ale skoro nie mozna miec lekkiej odcieni szarosci, a tylko "pelne
    dobrodziejstwo inwentarza"
    jestem na NIE

    --
    ludek