  • Data: 2009-11-13 14:49:37
    Temat: Re: glosowanie
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Nikogo to nie obchodzi, ale napisz coś zasadnego, co trudno obalić za
    > pomocą argumentów, to zadepcze Cię stado w imię czystości zasad internetu.
    > Trzeba być ślepym , by tego nie widzieć.

    Myślę, że nieraz wskazałem bezsensowność argumentacji, pamiętam tez takie
    posty innych i w przeważającej większości przypadków nawet nie próbowałeś
    odpowiedzieć.
    Co tu mówic o jakiejś dyskusji skoro Ty widzisz tylko swoje argumenty, takie
    mam wrażenie.
    Dla jasności sytuacji nie mam żadnego majątku nie pochodzącego z uczciwej
    pracy, w tym zdobytego poprzez koneksje w PRL, III oraz prawie IVRP.