  • Data: 2009-11-13 14:14:44
    Temat: Re: glosowanie
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    viper pisze:

    > wszystko pięknie... ale logika twojego postępowania mnie zadziwia... masz
    > poglądy polityczne jakie masz... ja na przykłąd mam inne ale co z tego...
    > bardzo źle by było gdybyśmy mieli takie same.. ja pomijam temat trolowania na
    > grupie co mi się bardzo nie podoba... ale chodzi mi o logikę tego głosowania...
    > twoje poglądy są w mniejszości, nie wnikam czy są niesłuszne czy słuszne... ale
    > są w mniejszości... a ty chcesz by zwolennicy platformersów głosowali za
    > tobą... wiemy dobrze że gdybyś trolował w drugą stronę, to wynik głosowania
> [...]

    I to jest sedno sprawy. Czy uważasz za normalną sytuację, w której na
    branżowej grupie dyskusyjnej , ludzie spełniający pozory niegłupich,
    tworzyli jakieś zajadłe okopane obozy plemienne, gdzie nie ważne kto co
    mówi, tylko z jakiego jest obozu ?

    Przecież to jest głęboko chore. Ja jak coś atakowałem, to zawsze konkret
    i za konkret, a nie ogólnie dlatego, że jestem z jakiegoś klubu kibica
    jak mi wmawiano.

    Jak wyobrażasz sobie budowanie sensownego państwa w takiej sytuacji ?

    Mam udawać, że mnie to nie obchodzi. Mam poddać się wygodnej dla
    komuszków alergii na politykę i przyznać , że jak już oni nie mogą
    utrzymywać swojej obleśnej dyktatury, to w ogóle wszystko, co wiąże się
    z polityką jest złe i nietaktem jest o tym mówić?

    Tylko dlatego, że spora grupa ludzi z tego środowiska wyniosła z PRL'u
    wiano w postaci kapitału i nierzadko obraca nim na giełdzie, przez co
    często jest czytelnikiem takich forów jak to ? Dla ich komfortu
    psychicznego ?

    Nie widzę takiego powodu.

    Możesz tu napisać dowolną głupotę na dowolny temat. Na nikim to nie
    zrobi wrażenia. Możesz nawet napisać , że cytuję "Rudy jest głupi".
    Nikogo to nie obchodzi, ale napisz coś zasadnego, co trudno obalić za
    pomocą argumentów, to zadepcze Cię stado w imię czystości zasad internetu.
    Trzeba być ślepym , by tego nie widzieć.