  • Data: 2009-11-16 13:07:07
    Temat: Re: glosowanie
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Stąd pewność, że nigdy się po zasiłek nie zwrócę. Na ewentualność przerwy w
    > dochodach jestem przygotowany. Do myślenia i zaradności nie potrzebne mi
    > jest państwo. Ty, jeżeli się boisz takiego obrotu sprawy, możesz
    > stowarzyszyć się z myślącymi podobnie. Założyć jakiś fundusz wzajemnej
    > pomocy. To nie jest zakazane. Mnie chodzi o to, że tacy jak Ty, którzy
    > obawiają się swojej nieporadności nie chcą związków dobrowolnych tylko
    > przymusu. Jeżeli takich jak ja jest trzech w Polsce, to znaczy, że reszta
    > myśli tak jak Ty i wszyscy by chętnie przystąpili do dobrowolnej
> [...]

    to jak to sobie wyobrażasz?... państwo ma przestac pomagac słabszym?... ma nie
    byc przymusu?... czyli jak będziesz miał dobry humor to zapłacisz,a jak nie to
    nie?... znasz jakiś kraj na świecie w którym państwo spełnia swoje funkcje w
    taki sposób?... nawet w usa gdzie socjal jest najsłabszy, to bogaci są skubani
    równo... mało z tego, że są skubani, tam przstepstwa związane z unikaniem
    podatków są traktowane niemal gorzej niż zbrodnie typu gwałt...