  • Data: 2009-11-16 16:40:01
    Temat: Re: glosowanie
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    viper wrote:

    > Problem w tym, że inaczej się nie da

    Według Ciebie się nie da, według mnie się da. Co innego czego chce
    większość. Wiadomo większość chce tego co jest.

    > ... potrzeby państwa są ogromne i
    > państwo musi działac jak mafia... pozwalają ci robic biznes, ale musisz
    > zapłacic haracz... i państwo to nie obchodzi czy ci się to podoba czy nie,
    > bo państwo ma zawsze rację... bez brutalnego przymusu kasy nie dałoby się
    > ściągnąc... ja też kiedyś dostałem od państwa solidną plombę między oczy,
    > uważam niesprawiedliwie... ale mimo wszystko ten mechanizm popieram, bo
    > uważam że nic innego się nie da wymyślic... zbyt dobrze znam naturę
    > ludzką... jedyne co możemy robic to drobnymi kroczkami doprowadzic do tego
> [...]

    No koniec jakbyś mi przybliżył kto to jest państwo. To jesteś Ty? A może ja?
    A może razem w trójkę ze skippy? Może wy dwaj i Olszewski ale beze mnie?
    Tylko nie pisz, że państwo to my wszyscy tu mieszkający. Bo ja do żadnej
    mafii nie należę. Jak ty postrzegasz państwo polskie jak mafie to może
    wskażesz capo di tutti capi. Może to LechuJarek? Co do marnowania pieniędzy
    to nie miej złudzeń. Politycy na poprawę istniejącej sytuacji najczęściej
    mają jedną receptę. Wyższe wydatki potem wyższy dług, a na końcu wyższe
    podatki. Jakie były recepty na kryzys? A jaki jest pomysł na służbę zdrowia
    w Polsce, a co robi Obama ze służbą zdrowia w Stanach? To taka gra. Nazywa
    się "Wyrąbać Rodaka". Wygrywa ten kto zapłaci najmniej podatków ale
    najwięcej wyciągnie z budżetu. Na razie absolutnymi mistrzami w wydaniu
    polskim są politycy i urzędnicy państwowi. Nie płacą w ogóle podatków i 100%
    wpływów mają z budżetu. Kto wymyślił grę i ustalił zasady? Jasne. Politycy i
    urzędnicy. Na co liczysz? Że są głupsi od Ciebie? Na to nie stawiaj.