  • Data: 2008-08-08 20:01:32
    Temat: Re: gotowka na towar...
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ok.
    > prosze mi napisac jakie sa roznice kosztowe miedzy kredytem a karta
    > kredytowa?
    > Ja rozumiem to tak:
    > Karta kredytowa - wydaje 5 tys.zł po 10 dniach splacam zadluzenie i nie
    > pobierany jest %
    > Kredyt - biore na 12 miesiecy i nawet jesli splace wczesniej % i tak
    > zostanie uwzgledniony.
    >
    > Jak narazie widze,ze karta kredytowa jest bardziej korzystna.

    dokladnie to jest tak:
    1a. jezeli wezmiesz karte i zaplacisz nia bezgotowkowo np. przez PayPal to
    masz do 54 dni okresu bezodsetkowego
    1b. jezeli wyplacisz gotowke z karty (mBanku) to placisz prowizje od wyplaty
    + odsetki od kredytu (uzaleznione od tego na ktore rozwiazanie sie
    zdecydowales czy niska oplata i wysoki % czy wyzsza oplata i niski %) -
    b.drogie rozwiazanie!, jezeli chcesz postapic w ten sposob to polecam kk z
    bzwbk lub getin banku - przelew bedzie kosztowal grosze lub nic a odsetek od
    kredytu nie ma
    2. w przypadku kredytu zaplacisz prowizje za jego przyznanie (w mBanku
    jakies 40zl) + odsetki za okres, w ktorym bedziesz z niego korzystal

    --
    pozdrawiam
    RobertS