  • Data: 2007-03-29 15:58:47
    Temat: Re: hasla SMS
    Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'bart' Nowakowski napisał(a):

    > To przemyśl to jeszcze, żebyś nie wpadł z deszczu pod BPHa znaczy rynnę ;)

    dlatego niekoniecznie chce mBank :-) Natomiast to tylko konto osobiste
    + KK (ktorej jeszcze nie mam, ale po ostatnich wakacjach stwierdzilem,
    ze miec musze - zycie jest prostsze)

    Ale bph juz chyba nie chce - po prostu za duzo mnie kosztuje...
    2pln/karta
    10pln/konto
    czyli rocznie to jest okolo 150pln rocznie (czasem wpadnie 2pln
    za mala ilosc transakcji karta, ale rzadko). Jak jeszcze dojdzie KK,
    to bedzie to 200pln/rocznie - troszke duzo.
    Jedyny powod, dla ktorego jeszcze nie ucieklem - to kredyt hipoteczny,
    po prostu nie chce mi sie tego troche zalatwiac..

    Sierp