  • Data: 2004-10-19 17:33:11
    Temat: Re: hipoteczne - skad te roznice.
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > zorientuj sie w kosztach obslugi kredytu, bo tu moze byc maly haczyk.
    > pozatym zawsze mozesz poprosic o symulacje splat rat kredytu i wtedy
    > bedziesz wiedzial co ci sie lepiej oplaci

    właśnie nie mogę - w mbanku bez problemu uzyskałem umowy jakie będę musiał
    podpisać, oraz wszelkie inne formularze i symulacje

    natomiast w lukasie nie, konsultant powiedział, że nie ma i nie może mi czegoś
    takiego dać. czekam na odpowiedź - wysłałem zapytanie mailem z www lukasa co
    zrobić by móc zapoznać się z umową wcześniej niż tylko w dniu podpisywania.

    natomaist z oprocentowaniem i jego ustalaniem - tu lepiej w lukasie - w umowie
    jest określone na jakiej podstawie (wibor + stała marża) jest ustalane
    oprocentowanie; podczas gdy mbankowe procenty to wytyczne prezesa (wg słów
    konsultanta kreydtowego, więc wg mnie mniejsza pewność opreocentowania i
    mniejsza przewidywalność sytuacji)

    w ktoś może szukał hipotecznego i pomógłby tutaj? może ktoś napisze dlaczego
    jeden albo drugi albo żaden z powyższych banków?

    nzsnnw