  • Data: 2004-10-19 18:48:44
    Temat: Re: hipoteczne - skad te roznice.
    Od: "nzsnnw" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie rozumiem co to znaczy ze nie ma umowy?

    ;) nie chcą dać w oddziale... ale nie "nie ma" ;_)))

    > moze cos ukrywaja? i potem na
    > szybko przeczytasz i polowy nie bedziesz wiedzial .....

    tak pomyśłałem właśnie i zgadzam się - chcę ją przeczytać, dopytać, wyjaśnić,
    a jej nie mogę dostać, choćby wzoru, ramówki... i tak własnie zaskoczony byłem
    w mbanku - od ręki dostałem umowy na kredyty w złotych i we frankch, jak i
    zaskoczono mnie w lukasie, gdzie mogę umowę dostać i przeczytać u konsultanta
    tylko. kiedy? nie wiem, ma się ze mną skontaktować...

    napisałaś też:
    > ja biore (jak mi dadza) :-) w mBanku

    czym się kierowałaś, dlaczego właśnie mBank?

    nzsnnw