  • Data: 2004-06-12 13:07:37
    Temat: Re: hipoteka i listy zastawne banku
    Od: "ewka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli nie ma wpisu na hipotece to inni mogliby sie do niej dobrac, i nie
    > byloby zabezpieczenia dla listow zastanwych. Bank ma pewnosc, ze dostanie
    > swoja kase w razie twoich klopotow. dostanie je przed wszystkimi twoimi
    > wierzycielami (nie moge tego znalezc, a juz nie pamietam - co jest ze
    > skarbem panstwa? jest od razu po banku hipotecznym?)
    >
    > Art. 306. Przedmiot i treść.

    coś mi się zdaje, że dyskusja schodzi na temat hipoteki podczas gdy ja nie
    mam nic do wpisu hipoteki, bo sama na to parę lat temu wyraziłam zgodę przy
    podpisywaniu umowy kredytowej. Czym innym natomiast jest oferowanie przez
    bank mojej hipoteki osobie trzeciej w celu poprawy zabezpieczenia produktu,
    który tenże bank chce sprzedać/wyemitować. Skoro takie działanie banku jest
    oczywiste, to dlaczego ktoś sobie o tym przypomniał dopiero po kilku latach?