  • Data: 2005-02-06 09:46:38
    Temat: Re: hipoteka na nieruchomosc obciazona juz hipoteka
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 5 Feb 2005 22:22:10 +0100, jokey alvarez naskrobał(a):

    > Witam !
    >
    > Zamierzam nabyc nieruchomosc, jest ona obciazona hipoteka w wysokosci okolo
    > 50% wartosci rynkowej, kredytu udzielilo pko sa.

    no to się dowiedz ile realnie zostało do spłaty.

    > Posiadam w pko sa srodki w wysoksci rownej wysokosci hipoteki na tej
    > nieruchomosci odlozone w ramach kasy mieszkaniowej. Chcialbym zaciagnac
    > kredyt na kolejne 50% wartosci nieruchomosci w pko sa. Niestety nie mam
    > szczegolnie czego dac jako zabezpieczenie. Marzy mi sie taka sytuacja, ze
    > nowo kupowana nieruchomosc staje sie zabezpieczenim udzielanego mi kredytu
    > i bank obciaza ja hipoteka. Czy jest to mozlie ? Srodki, ktore mam juz
    > zgromadzone w banku posluzyly by do splaty bierzacej hipoteki.

    jeżeli masz zdolność kredytową to jest to możliwe i stosunkowo proste do
    wykonania bo hipoteka obciąza nieruchomość a nie właściciela.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org