  • Data: 2010-07-03 08:42:23
    Temat: Re: hipoteka w CHF
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wiem ze nie ma pustki i chf ciagle bedzie dostepne.
    >
    > tyle ze gdy rozliczasz sie z bankiem de facto w zlotowkach i wg tabel
    > kursowych, to fizycznie nikomu chf do niczego nie jest potrzebny.
    > gorzej gdy bank zatanczy ci tabela kursowa i wtedy masz mozliwosc
    > zminic walute splaty na walute kredytu, tyle ze musisz zaczac kupowac
    > fizyczne chfy i je wysylac/przynosic do banku.
    > a w porownaniu euro/chf o wiele lepsza jest dostepnosc euro (a lepiej
    > dostepny towar = tanszy towar).

    wszystko można załatwić bezgotówkowo, eur w gotówce oczywiście jest
    lepiej dostępne, ale z chf też nie ma problemu, poza tym spłata kredytu
    w gotówce to też koszty = musisz pojechac do kantoru i kupic walute ale
    nastepnie w banku wplacic gotowke na konto

    oczywiscie jezeli oprocentowanie kredytu w eur i chf byloby zblizone to
    eur jest lepszym rozwiazaniem - to nie ulega wątpliwosci, w kazdym razie
    mnie oplacal sie bardziej kredyt w chf, w eur byl wyraznie drozszy

    --
    pozdrawiam
    RobertS