eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankihistoria inteligoRe: historia inteligo
  • Data: 2005-04-07 12:42:06
    Temat: Re: historia inteligo
    Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    dostałem odpowiedź (oczywiście w HMTL ...ale tam pewnie blondynki pracują
    więc im wybaczę :-) ...zacytuję :


    >>>>>>>>>>>>

    W odpowiedzi na Pana wiadomość elektroniczną dziękujemy za
    przekazane uwagi dotyczące opisów transakcji prezentowanych na historii
    rachunku w serwisie WWW Inteligo. Jednocześnie informujemy, że prowadzone są
    prace mające na celu jak najszybsze przywrócenie poprawnej funkcjonalności
    serwisu internetowego.

    Serdecznie przepraszamy za przedmiotową sytuację i wynikające z niej
    niedogodności. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby podobne
    zdarzenia nie miały miejsca w przyszłości.

    W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy
    o kontakt z jednym z naszych Konsultantów, którzy są do Pana dyspozycji
    przez całą dobę pod numerem 0 800 121 121 oraz (081) 535 6789.

    Serdecznie pozdrawiamy

    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
    Oddział - Centrum Bankowości Elektronicznej "Inteligo" w Warszawie

    <<<<<<<<<<<<


    Nie bardzo rozumiem tej części :

    >>>......W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy
    o kontakt z jednym z naszych Konsultantów, którzy są do Pana dyspozycji
    przez całą dobę pod numerem 0 800 121 121 oraz (081) 535 6789."<<<<

    Czym się różni kontakt z konsultantem prze e-mail od kontaktu przez telefon
    ???

    Czy to autamoaty odpowiadają ??!!

    Tomy M.









Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1